همزمان با ایام محرم؛
فلسفه قیام عاشورا در یزد تبیین می شود
همزمان با محرم و برگزاری برنامه های متنوع و متعدد در سراسر کشور، استان یزد نیز تبیین فلسفه قیام عاشورا و همچنین پاسخگویی به شبهات مرتبط با این واقعه عظیم را برای این ایام پیش بینی کرده است .
به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه حماسه حسینی در سطح کانونهای فعال استان از منبع کتاب حماسه حسینی استاد شهید مطهری در این ایام برگزار می شود.

مسابقه مقاله نویسی نیز از موضوعات مختلف عاشورایی مسابقه حفظ چهل حدیث عاشورایی در جهت تقویت و تبیین قیام عاشورا و ارتقای معرفت اعضای کانونها به ساحت قدسی ابا عبدالله برپا خواهد شد.

دبیرخانه کانون مساجد استان یزد از برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان در یکی از کانون های نمونه شهرستان یزد با دعوت از اعضای هیئت مؤسس کانون های استان خبر داد.

تشکیل جلسات پرسش و پاسخ در کانونهای داوطلب با حضور قشر جوان جهت پاسخگویی به شبهات و تحریفات موجود در مسئله قیام امام حسین (ع) و سایر شبهاتی که امروزه از طریق رسانه های غربی مطرح می شود، برگزار خواهد شد.

دبیر خانه کانون مساجد استان در بخش دیگر اعلام کرد مسابقات متن ادبی نیز با محوریت سال پیامبر اعظم (ص) در سطح کانون های استان یزد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا